Factorul de interes |
Care sunt aşteptările factorului de decizie |
Ce facem pentru a îndeplinii aşteptările factorului de decizie |
Ce se va întâmpla dacă aşteptările acestuia nu sunt îndeplinite |
În ce mod ne influenţează factorul de decizie |
Care sunt aşteptările noastre faţă de factorul de decizie analizat |
Importanţa lui pentru succesul proiectului
puţin – 1
important – 2
f import. - 3 |
AUTORITATI PUBLICE LOCALE |
- Realizarea planului de dezvoltare strategică
- Promovarea imaginii instituţiei pe care o reprezintă
- Dezvoltarea durabilă a localităţii |
- Respectarea întocmai a strategiei elaborate, oferirea de informaţii periodice despre stadiul acţiunii
- Implicare activă |
- Nu va participa din punct de vedere financiar |
- In mod esenţial. Fără contribuţia financiară / materială a acestuia nu se pot îndeplini obiectivele |
- Transparenţă
- Susţinere materială / financiară
- Cooperare |
3 |
AGENŢI ECONOMICI |
- Promovarea imaginii firmei
- Accesarea de fonduri, finanţări, dezvoltare şi prosperitate |
- Informări despre proiecte, programe de finanţare
- Cooperare în realizarea proiectelor
- Publicitate |
- Nu va participa din punct de vedere financiar
- Nu se va implica ; va pune în pericol realizarea unuia / mai multor proiecte |
- Contribuţia financiară a acestora influenţează amploarea acţiunilor |
- Cooperare |
2 |
ORGANIZAŢII NON GUVERNAMENTALE
(ONG) |
- Promovarea obiectivelor acestora |
- Armonizare interese ONG / comunitate |
- Neimplicare în accesarea unor finanţări specifice
- Riscul nerealizării impactului dorit asupra unor grupuri ţintă specifice |
- Indirect |
- O buna colaborare |
2 |
BISERICA |
- O buna convieţuire a oamenilor |
- Competenţă prin activităţile desfăşurate
- Implicare activă. |
- Nu ne va ajuta in dezvoltarea spiritului civic al cetăţeanului |
- La nivelul mentalităţi grupului ţintă |
- O buna implicare in viaţa comunităţii |
2 |
INSTITUŢII DE ÎNVĂŢĂMÂNT |
- Sa promoveze si sa educe tinerii in spiritul competiţiei si al implicării in viata societăţii civile |
- Ne facem datoria si ne motivam strategia pe înţelesul lor, putem vorbi de o traducere a evenimentelor , dar mai ales a implicaţiilor pe care acestea le au asupra vieţii tinerilor |
- Daca nu reuşim sa cooptam de partea noastră acest factor de decizie atunci e foarte greu sa reuşim o transform are durabila si definitiva. |
- In mod esenţial.
- Implicarea acestui factor conduce la reuşită |
- Implicare activa in dezvoltarea imaginii comunei Conştientizare / implicarea directă a tinerilor – beneficiari direcţi ai dezvoltării durabile |
3 |
MASS - MEDIA |
- Sa se realizeze o campanie transparenta, ampla si realista, pe termen lung cu rezultate cuantificabile |
- Ne îndeplinim strategia mediatizând fiecare acţiune pe care o desfăşuram, facem publice planurile strategice si suntem foarte deschişi la toate întrebările pe care mass media ni le adresează (vox populi) |
- Riscul unei imagini deformate a procesului de dezvoltare durabilă
- Neimplicare activă a grupurilor ţintă, datorată lipsei comunicării |
- In mod esenţial deoarece el este cel care influenţează in modul cel mai sigur si amplu grupul ţintă. |
- O colaborare fructuoasă |
3 |
CONSILIUL JUDEŢEAN TULCEA |
- Dezvoltarea durabilă a zonei |
- Ne implicăm, informăm şi ne consultăm cu acest factor de decizie
- Reducerea costurile proprii pentru anumite proiecte |
- Întârzieri în realizarea unor proiecte |
- Direct |
- Acordare de avize, aprobări
- Implicare financiară |
3 |
FURNIZORI DE UTILITĂŢI |
- Reducerea costurilor proprii |
- Implicare activă |
- Calitate slabă a serviciilor |
- Interese comune şi complementare |
- Punere la dispoziţie de informaţii specifice
Sustenabilitatea proiectelor
- Sprijin în obţinerea de avize / acorduri / autorizaţii |
2 |
ASOCIAŢIILE DE PROPRIETARI |
- Îmbunătăţirea condiţiilor de trai |
- Comunicare / colaborare / implicare |
- Dezinteres datorat creşterea gradului de nemulţumire a membrilor Asociaţiilor de Proprietari |
- Direct, esenţial |
- Schimbarea în bine a mentalităţii prin participarea activă |
2 |
AGENŢIA JUDEŢEANĂ DE OCUPARE A FORŢEI DE MUNCĂ |
- Ocuparea forţei de muncă |
- Informare / consultare / participare |
- Îngreunarea procesului de ocupare a forţei de muncă disponibile |
- Indirect |
- Transparenţă
- Furnizare de informaţii |
2 |
DIRECŢIA DE MUNCĂ, SOLIDARITATE SOCIALĂ ŞI A FAMILIEI |
- Extinderea serviciilor sociale |
- Promovare proiecte de interes social |
- Neimplicare |
- Direct |
- Sprijin / cooperare |
2 |
CETĂŢENII |
- Realizarea planului de dezvoltare strategică
- Dezvoltarea durabilă a comunei |
Respectarea întocmai a strategiei elaborate, oferirea de informaţii periodice despre stadiul acţiunii
- Implicare activă |
- Nu va participa din punct de vedere financiar |
- In mod esenţial
- Implicarea acestui factor conduce la reuşită |
- Implicare activa in dezvoltarea imaginii comunei
-cooperare |
3 |